ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΤΗΛ: 24320-75531 KIN.6998474184
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ (ΒΕΝΖΙΝΑΣ) (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ-ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ-ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ)
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΠΡΟΒΛHΜΑΤΑ ΟΠΩΣ -Αυξημένη εκπομπή καυσαερίων -Φτωχή οδηγική συμπεριφορά . -Μειωμένη απόδοση του κινητήρα(Ιπποδύναμη, Ροπή) -Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. -Ασταθές ρελαντί και περιοδικές διακοπές -Αργό ξεκίνημα του κινητήρα. του κινητήρα. -Καταστάσεις που οδηγούν σε -Αναμμένο διαγνωστικό λαμπάκι(MIL-check engine) σταδιακή καταστροφή του καταλύτη. στο ταμπλό.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΕ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ. Νέας τεχνολογίας κύματα υπερήχου περνούν μέσα από ένα καθαριστικό υγρό και δημιουργούν εκατομμύρια μικροσκοπικά κενά αέρα (φυσαλίδες), τα οποία εισχωρούν στα μπεκ και τα καθαρίζουν εσωτερικά. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ξεπλένει τα μπεκ μετά τον καθαρισμό με υπερήχους, πιέζοντας δοκιμαστικό υγρό μέσα από αυτά σε αντίθετη ροή.
ΔΙΑΓΝΩΣΗ
Άνισες ποσότητες Κακής ποιότητας Κολλημένα μπεκ ή Ηλεκτρικά προβλή- Αδύναμα ή ροής ψεκασμού ατομισμού και γωνίας μπεκ με διαρροή ματα της αντίστασης ελαττωματικά (βουλωμένο) ψεκασμού (στάζουν) του πηνίου (σπασμένα) ελατήρια επαναφοράς της βελόνας / μπίλιας των μπεκ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΞΟΜΟΙΩΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (Αυτοκινήτων-Μοτοσυκλετών-Σκάφη αναψυχής). Εξομοιωτής επιτάχυνσης / επιβράδυνσης και πλούσιου / φτωχού μείγματος κινητήρα Τελικώς, γίνεται ένας έλεγχος διαρροής των μπεκ για να δούμε την κατάσταση του ελατηρίου.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ Όλων των τύπων μπεκ ευθείας και πλάγιας ροής (MPFI,MPI),άμεσου ψεκασμού (FSI,HPI,G-DI), μονού ψεκασμού(TBI), μηχανικά μπεκ (Κ-JETRONIK),για κινητήρες και υγραέριο.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΤΗΛ: 24320-75531 KIN.6998474184
Το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζεται στα μπεκ οφείλεται στις επιδράσεις της θερμότητας, αφού σβήσει ο κινητήρας.Το καύσιμο που παραμένει μέσα στα μπεκ εξατμίζεται, με αποτέλεσμα να αφήνει ένα στρώμα με υπολείμματα και κατάλοιπα καυσίμου στα τοιχώματα του εσωτερικού των μπεκ.Τα κατάλοιπα αυτά πολλαπλασιάζονται και κλείνουν την δίοδο του καυσίμου, που έχει ως αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου τα μπεκ να βουλώσουν. Αποτέλεσμα αυτών είναι να μειωθεί ο όγκος του καυσίμου που ψεκάζεται, να αλλοιωθεί η δέσμη ψεκασμού των μπεκ και να μειωθεί η ποιότητά τους. Μερικές φορές τα κατάλοιπα αυτά μπορεί να κάνουν ένα μπεκ να κολλήσει ανοιχτό(στάζει)ή να υπολειτουργεί .Σε μία τέτοια κατάσταση μπορεί να προκύψουν προβλήματα εκπομπής καυσαερίων και κακής απόδοσης του κινητήρα. Κάθε 50.000 χμ θα πρέπει να γίνεται καθαρισμός και διάγνωση. Και πολύ περισσότερο σε μεταχειρισμένα οχήματα.
ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜO-ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΠΕΚ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ. (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ-ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ-ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ)
Ο σωστός ψεκασμός του καυσίμου στον θάλαμο καύσης έχει ως αποτέλεσμα την ψύξη του μίγματος και των τοιχωμάτων του κυλίνδρου, που μειώνει την τάση για προανάφλεξη (πειράκια).
Καλύτερος διασκορπισμός του καυσίμου σημαίνει καλύτερη καύση, δηλαδή καλύτερη εκμετάλλευση της θερμικής ενέργειας του καυσίμου, άρα επιπλέον δύναμη και οικονομία
Στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ο μη σωστός ψεκασμός θα προκαλούσε <<στέγνωμα>> της εισαγωγής από το φιλμ βενζίνης που σχηματίζεται στους αυλούς της. Αυτό το φιλμ σχηματίζεται μόλις ο κινητήρας πάρει μπροστά, και ένα μέρος της βενζίνας που καταλήγει στους θαλάμους καύσης προέρχεται από αυτό. Επιδίωξη είναι λοιπόν αυτό το φιλμ να παραμένει σταθερό σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του κινητήρα. Αν αυτό το φιλμ στεγνώσει, μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι το μίγμα που θα καταλήξει στους θαλάμους καύσης θα είναι φτωχότερο από το κανονικό, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα ρεταρίσματα και διακοπές.To ίδιο μπορεί να συμβεί και στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Βέβαια εδώ δεν έχουμε αυλούς εισαγωγής αφού το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στον θάλαμο καύσης.
(
(Πληροφοριακά: στο παρακάτω κείμενο γίνεται μια ενημέρωση για τα πιο διαδεδομένα συστήματα ψεκασμού που χρησιμοποιούνται από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο καθώς και αυτών που χρησιμοποιούνταν σε παλαιότερης γενιάς αυτοκίνητα. Όταν μιλάμε για άμεσο ψεκασμό σε βενζινοκινητήρα (GDI-Gasoline Direct Injection)εννοούμε το σύστημα τροφοδοσίας στο οποίο η βενζίνη ψεκάζεται απευθείας μέσα στους θαλάμους καύσης. Αντίθετα στο συμβατικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων (MPI-Multi Point Injection ή Port Fuel Injection)το καύσιμο ψεκάζεται στους αυλούς εισαγωγής του κινητήρα. Έτσι στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού ο σχηματισμός του μίγματος γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης, σε αντίθεση με τους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού, όπου σχηματίζεται στους αυλούς εισαγωγής. Η πίεση τροφοδοσίας στα συστήματα άμεσου ψεκασμού είναι πολύ μεγαλύτερη από τα αντίστοιχα συστήματα έμμεσου ψεκασμού, αφού στη μία περίπτωση μιλάμε για πιέσεις που κυμαίνονται από 50-200 bar,ενώ στην δεύτερη συνήθως δεν ξεπερνάμε τα 3-4 bar. Ενδεικτικά το μέσο μέγεθος του σταγονιδίου καυσίμου σε ένα κινητήρα άμεσου ψεκασμού κυμαίνεται γύρω στα 16μm, ενώ σε ένα κινητήρα έμμεσου ψεκασμού είναι περίπου 120μm.)
Όλα τα προηγούμενα έχουν ιδιαίτερα ευεργετική επίδραση και στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ή έμμεσου ψεκασμού.
|